František Reismüller

ředitel / CEO České centrály cestovního ruchu – CzechTourism

Mgr. František Reismüller, Ph.D. vystudoval sinologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Již během vysokoškolských studií začal pracovat v cestovním ruchu, nejprve jako manažer rozvoje obchodu v soukromém sektoru. V roce 2013 založil zahraniční zastoupení CzechTourism v Šanghaji v ČLR a čtyři roky působil jako jeho ředitel. Následně dva roky pracoval pro Evropskou komisi pro cestovní ruch (ETC) v Bruselu jako marketingový a projektový manažer a specialista na Čínu. Poté se vrátil do CzechTourism na pozici ředitele marketingu a zahraničních zastoupení a od listopadu 2023 byl jmenován generálním ředitelem. Na pozici ředitele agentury CzechTourism zodpovídá za strategické směřování propagace České republiky na domácím i zahraničních trzích. V oblasti marketingové komunikace, brand managementu a cestovního ruchu se pohybuje více než 15 let. Jeho současným cílem je modernizace obsahové identity značky Česko a efektivní využití dat v řízení destinací a plánování kampaní. Hovoří anglicky, čínsky a německy. Ve volném čase se věnuje překladům beletrie z čínštiny do češtiny a výzkumu čínské kultury a společnosti.

09:20—9:45 

Tvoříme stabilní obraz rozmanitého Česka:  Odborně, cíleně, měřitelně a kreativně

Jak je Česko z hlediska cestovního ruchu vnímané v zahraniční a s jakými jeho aspekty se potenciální turisté nejvíce ztotožňují? Co by měly být cíle moderní destinace tak univerzálního typu, jakým je naše země? A jak tyto cíle kreativně uchopit? Na tyto a další otázky poskytne odpověď prezentantce ředitele agentury CzechTourism Františka Reismüllera, který pohovoří o současném strategickém přístupu agentury k propagaci Česka v zahraničí a nejdůležitějších cílech pro udržitelný rozvoj komplexní destinace.