Marcela Šimková

CEO společnosti Data Servis – informace s.r.o.

Vystudovala Vysokou školu báňskou – Technickou Veronika v rámci agentury CzechTourism prošla řízením oddělení managementu zdrojových trhů a oddělení produkt managementu a regionální spolupráce. Před příchodem do agentury a podporování incomingu do České republiky pracovala v oblasti outgoingu v úzké spolupráci se zahraničními centrálami cestovního ruchu. Právě díky této profesní cestě může využívat zkušenosti z obou stran cestovního ruchu a ze zkušeností ze zahraničí. Jejím hlavním cílem je co nejefektivněji spolupracovat s českými podnikateli

Společnost Data Servis – informace s.r.o. působí na trhu České a Slovenské republiky, v Polsku a díky členství v ESOMARU (celosvětové sdružení výzkumných agentur) realizuje průzkumy kdekoliv ve světě.

Marcela se celou svou pracovní kariéru věnuje průzkumům trhu. Aktuálně se zaměřuje na téma Vize a trendy celosvětové hospitality a cestovního managementu, Cirkulární ekonomika v HoReCa, Zákaznická a zaměstnanecká zkušenost a loajalita, Emoce značky v komunikaci, Indexu štěstí aj. 

Aplikovala na česko-slovenské podmínky modely Customer Satisfaction Index, které se využívají k dlouhodobému měření spokojenosti a loajality zákazníků a predikce jejich chování vlivem integrované komunikace a zákaznického servisu. 

Dlouhodobě se zabývá výzkumy trendů v segmentu HoReCa a snaží se zlepšit svět hospitality inspirativními a užitečnými informacemi, které pomáhají provozovatelům i dodavatelům. Je odborným partnerem a garantem profesních asociací v ČR i SK.

Je absolventkou marketingu na Ekonomické fakultě VŠB v Ostravě a manažerského studia na Dominican University Chicago v USA. Spolupracuje s univerzitami a věnuje se mladým nadšencům pro výzkum, ať už formou přednášek nebo stáží, které Data Servis nabízí.

11:50 – 12:20

Cesta k úspěchu BO!!! data

Jak využít vlastní data pro správné zacílení v komunikaci se zákazníky. Jak zvýšit svůj úspěch prostřednictvím digitálních nástrojů a sociálních síti. Informace o vývoji Hospitality v MSK. Spokojenost návštěvníků MSK a naplnění jejich očekávání. Jaké jsou současné nároky zákazníků na služby a co s tím mohou provozovatele udělat.