• Instagram - Bílý kruh
  • LinkedIn - Bílý kruh
  • Facebook - Bílý kruh
Moravian-Silesian Tourism, s.r.o.
Vítkovická 3335
702 00 Ostrava-Vítkovice
Datový_zdroj_12_300x.png
Datový zdroj 3_300x-8.png
Datový zdroj 4_300x-8.png
© Moravian-Silesian Tourism, s.r.o.
design by ATELIER_ŠTEFKOVÁ, s.r.o.
est. in 2019

Co děláme

  • Řídíme cestovní ruch turistického regionu Severní Morava a Slezsko, zabýváme se tedy destinačním managementem a nazýváme se destinační společností Moravskoslezského kraje
     

  • Zodpovídáme za rozvoj značky turistického regionu Severní Morava a Slezsko. Usilujeme o to, aby byl náš kraj chápán jako atraktivní dovolenková, filmová a kongresová destinace 

 

  • Spolupracujeme se subjekty v cestovním ruchu. V rámci 3K platformy koordinujeme aktivity s cílem rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. B2B komunikaci máme podchycenou na korporátním webu Mstourism.cz a LinkedIn profilu

 

  • Monitorujeme cílové trhy. Vytváříme optimální marketingový mix, který aplikujeme na jednotlivé cílové skupiny návštěvníků za účelem zvyšování návštěvnosti regionu

  • Informujeme návštěvníky regionu, například skrze námi spravovaný turistický portál severnimorava.travel a sociální sítě

  • Podporujeme zvyšování kvality služeb cestovního ruchu v regionu. Zároveň usilujeme o zavádění ratingu služeb a měření výkonu cestovního ruchu v regionu

  • Vytváříme produkty cestovního ruchu. ​K výročí vzniku Československého státu jsme realizovali 100 příběhů první republiky, od roku 2018 spravujeme Technotrasu, stezku po industriálním dědictví regionu

O MORAVIAN-SILESIAN TOURISM

Aktivity destinační společnosti Moravian-Silesian Tourism jsou vymezeny strategiemi a akčními plány Moravskoslezského kraje, jakožto zřizovatele naší společnosti. Znění těchto dokumentů se sestavuje v souladu s celorepublikovou koncepcí cestovního ruchu zpracovanou Českou centrálou cestovního ruchu – CzechTourism .

Akční plán rozvoje cestovního ruchu

Akční plán stanovuje priority rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji pro rok 2019/2020.

Strategie řízení CR v Moravskoslezském kraji

Klíčový dokument, který vymezuje kompetence v systému řízení cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji.

Akční plán MST 2018+

Plán aktivit krajské destinační společnosti Moravian-Silesian Tourism, s.r.o., na období 2018 s přesahem do roku 2020.

3K platforma

Koordinujeme aktivity s cílem rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji.

Marketingová koncepce
ČR 2013-2020

Dokument agentury CzechTourism, který nastavuje obecný rámec pro marketing cestovního ruchu v České republice.

Strategie & akční plány

Evropské projekty

V destinační společnosti Moravian-Silesian Tourism aktuálně spolupracujeme na třech přeshraničních projektech financovaných z rozpočtu Evropské unie.

Kulturní a přírodní dědictví pro rozvoj polsko-českého pohraničí "Společné dědictví" 

Více turistů v příhraničí. To je cíl projektu s názvem Kulturní a přírodní dědictví pro rozvoj polsko-českého pohraničí „Společné dědictví”. Do společných aktivit je zapojeno celkem jedenáct partnerů z osmi českých a polských regionů.

 

Více o projektu Společné dědictví

Postindustriální dědictví příhraničí

Cílem projektu „Postindustriální dědictví příhraničí” je vytvořit společný produkt cestovního ruchu, který propojí industriální atraktivity v Horním Slezsku. Jedná se o spolupráci přeshraniční, do společných aktivit jsou zapojeni jak čeští tak polští partneři.

 

Více o projektu Postindustriální dědictví příhraničí

Slezsko - Moravské pohraničí

Projekt nastavuje systém dlouhodobé intenzivní spolupráce mezi klíčovými aktéry cestovního ruchu na společném území. Díky čtyřem společným tématům dojde k propojení atraktivit na českém a polském území včetně dalších služeb, které budou díky společným marketingovým aktivitám intenzivně propagovány.

 

Více o projektu Slezsko - Moravské pohraničí

Organizační struktura

Kreslicí plátno 8.png