
Co děláme
-
Řídíme cestovní ruch turistického regionu Severní Morava a Slezsko, zabýváme se tedy destinačním managementem a nazýváme se destinační společností Moravskoslezského kraje
-
Zodpovídáme za rozvoj značky turistického regionu Severní Morava a Slezsko. Usilujeme o to, aby byl náš kraj chápán jako atraktivní dovolenková, filmová a kongresová destinace
-
Spolupracujeme se subjekty v cestovním ruchu. V rámci 3K platformy koordinujeme aktivity s cílem rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji. B2B komunikaci máme podchycenou na korporátním webu Mstourism.cz a LinkedIn profilu
-
Monitorujeme cílové trhy. Vytváříme optimální marketingový mix, který aplikujeme na jednotlivé cílové skupiny návštěvníků za účelem zvyšování návštěvnosti regionu
-
Informujeme návštěvníky regionu, například skrze námi spravovaný turistický portál severnimorava.travel a sociální sítě - facebook a instagram
-
Podporujeme zvyšování kvality služeb cestovního ruchu v regionu. Zároveň usilujeme o zavádění ratingu služeb a měření výkonu cestovního ruchu v regionu
-
Pro naše partnery v cestovním ruchu pořádáme vzdělávací akce, každoročně např. konferenci cestovního ruchu
-
Vytváříme produkty cestovního ruchu. K výročí vzniku Československého státu jsme realizovali 100 příběhů první republiky, od roku 2018 spravujeme Technotrasu, stezku po industriálním dědictví regionu
-
Stojíme za marketingovou kampaní "Máme světový kraj", která vznikla jako reakce na krizi cestovního ruchu v souvislosti s COVID-19. V rámci této kampaně vznikla tzv. #vyzvaMSK, výzva na sociálních sítích s videopozvánkami známých osobností kraje
-
Organizujeme Ceny cestovního ruchu Moravskoslezského kraje, ocenění pro subjekty v cestovním ruchu
-
Aktuální Strategie řízení cestovního ruchu Moravskoslezského kraje pro období 2021-2025.

O MORAVIAN-SILESIAN TOURISM
Aktivity destinační společnosti Moravian-Silesian Tourism jsou vymezeny strategiemi a akčními plány Moravskoslezského kraje, jakožto zřizovatele naší společnosti. Znění těchto dokumentů se sestavuje v souladu s celorepublikovou koncepcí cestovního ruchu zpracovanou Českou centrálou cestovního ruchu – CzechTourism .
Akční plán rozvoje cestovního ruchu 2022
Akční plán rozvoje cestovního ruchu 2022, který již reflektuje prvky z nové Strategie.
Akční plán rozvoje cestovního ruchu 2021
Akční plán stanovuje priority rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji pro rok 2021.
Akční plán MST 2018+
Plán aktivit krajské destinační společnosti Moravian-Silesian Tourism, s.r.o., na období 2018 s přesahem do roku 2020.
Strategie řízení CR v Moravskoslezském kraji 2021-2025
Klíčový dokument, který vymezuje kompetence v systému řízení cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji.
Akční plán rozvoje cestovního ruchu 2019/2020
Akční plán stanovuje priority rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji pro rok 2019/2020.
3K platforma 2021/2022
3K platforma 2023
Koordinujeme aktivity s cílem rozvoje cestovního ruchu v Moravskoslezském kraji.
Strategie & akční plány
Evropské projekty
V destinační společnosti Moravian-Silesian Tourism aktuálně spolupracujeme na třech přeshraničních projektech financovaných z rozpočtu Evropské unie.
Kulturní a přírodní dědictví pro rozvoj polsko-českého pohraničí "Společné dědictví"
Více turistů v příhraničí. To je cíl projektu s názvem Kulturní a přírodní dědictví pro rozvoj polsko-českého pohraničí „Společné dědictví”. Do společných aktivit je zapojeno celkem jedenáct partnerů z osmi českých a polských regionů.
Více o projektu Společné dědictví
Postindustriální dědictví příhraničí
Cílem projektu „Postindustriální dědictví příhraničí” je vytvořit společný produkt cestovního ruchu, který propojí industriální atraktivity v Horním Slezsku. Jedná se o spolupráci přeshraniční, do společných aktivit jsou zapojeni jak čeští tak polští partneři.
Více o projektu Postindustriální dědictví příhraničí
Slezsko - Moravské pohraničí
Projekt nastavuje systém dlouhodobé intenzivní spolupráce mezi klíčovými aktéry cestovního ruchu na společném území. Díky čtyřem společným tématům dojde k propojení atraktivit na českém a polském území včetně dalších služeb, které budou díky společným marketingovým aktivitám intenzivně propagovány.
Více o projektu Slezsko - Moravské pohraničí
Organizační struktura
